Oto techniki tkania magii Ziemi dostępne od stopnia Admirała:
Sobokuna kabā
Ziemna Osłona to technika, która służy wyłącznie do stworzenia na polu walki piaskowej mgły, przez którą trudno jest zlokalizować przeciwnika. Mag ziemi również nie widzi, ale jeśli posiada umiejętność ziemne oczy, to potrafi dostrzec przeciwnika za pomocą jego ruchów spod ziemi. Mgła utrzymuje się przez 5 tur. Średnica przeciętnej mgły wynosi 20m więc jest duża.
Chi: 3000
[html]<hr />[/html]
Kurisutaruāmā
Kryształowa zbroja to silna technika Magów Ziemi. Wystarczy uderzyć w ziemię noga, a po chwili całe nasze ciało zostaje pokryte gruba i bardzo wytrzymałą zbroją. Technika jest odporna na wszystkie ataki bronią białą(nie dotyczy artefaktów), bomby oraz średnie techniki.
Chi za stworzenie: 5000 Chi za utrzymanie: 1000
[html]<hr />[/html]
Gasu kasai
Ziemny ostrzał to technika, dzięki której z ziemi "uwalniają" się walce, które z dużą prędkością lecą w przeciwnika. Mogą strzelać nawet do przeciwnika, który jest w powietrzu. Lecz nie mogą one być wystrzeliwane prosto, muszą być wystrzeliwane pod małym kątem, ponieważ gdy wystrzelono by je prosto, targały by się pod ziemią - jest to jedyna wada tej techniki.
Chi za mały walce: 500 Chi za średni walce: 1000 Chi za duży walce: 1500
[html]<hr />[/html]
Ryūsha
Ruchome piaski to świetna ofensywna technika magów ziemi. Pozwala ona w jednym momencie wciągnąć pod ziemię naszego rywala. Ziemie w podczas ataku zamienia się w piasek. Jeśli przeciwnik ma mniejszą siłę to jesteśmy w stanie go zakopać żywcem, jeśli natomiast ma siłę od nas wyższą to jest w stanie się z naszej techniki uwolnić.
Chi: 4000
16 i więcej - siła rywala jest większa od naszej - rywal jest w stanie uwolnić się w 2 turze od powstania techniki 1-15 - siła rywala jest większa od naszej - rywal jest w stanie uwolnić się w 3 turze od powstania techniki 0 - siła równa naszej - nie jesteśmy w stanie zakopać rywala, lecz on nie może również się z niej wydostać 1-15 - siła rywala jest mniejsza od naszej - jesteśmy w stanie zakopać rywala w 3 turze od powstania techniki 16 i więcej - siła rywala jest mniejsza od naszej - jesteśmy w stanie zakopać rywala w 2 turze od powstania techniki
[html]<hr />[/html]
Sutōn hassha
Kamienny pocisk to kolejna silna technika magów ziemi. Pozwala ona wypuścić w kierunku naszego rywala bardzo dużą kulę kamienia po uderzeniu nogą w zimie, która porusza się bardzo szybko i jest w stanie przebyć nawet 25 metrów. Leci ona tuż nad ziemią.
Chi: 5000
[html]<hr />[/html]
Sutōnmaunten
Góra kamieni to jedna z najpotężniejszych technik magów ziemi. Lecz, aby ją stworzyć trzeba najpierw postawić przed sobą Małą Ziemną Ścianę, którą następnie kładziemy na podłoże. Następnie wskakujemy na nią i tak balansujemy ciałem, aby z ziemi wyszła sterta kamieni. Po chwili zeskakujemy z niej, a na naszego przeciwnika z wielką szybkością sunie już wielka fala kamieni o wysokości 20 metrów. Przed tą techniką jest bardzo trudno uciec. Technika dostępna od rangi Admirała!
Chi: 7000
|