Ogłoszenie

2x mniej CHI w dniu: 20.05.2012 2x więcej CHI w dniu: 17.05.20122x więcej CHI w dniu: 11.05.20122x mniej CHI w dniu: 14.05.2012














Informacje

Remont zakończony!



#1 2011-05-21 12:31:51

 Baczus

http://img233.imageshack.us/img233/15/studentl.png

36564267
Zarejestrowany: 2011-05-19
Posty: 905
Punktów :   

Avatar

Witajcie drodzy gracze. Oto opis zdolności Avatar 'a .

Mechanika rozwoju Avataru i możliwości zdobycia Stanu Avatara:

Zadania dla Avatara z Plemienia Wody:
1. Avatar pochodzi z Plemienia Wody, dlatego jest mistrzem w dziedzinie Chi Wody.
2. Jego pierwszym zadaniem jest opanowanie Magii Powietrza. W tym celu musi udać się do Południowej Świątyni Powietrza, aby móc uczyć się u mnichów. Przez miesiąc musi opisywać każdy dzień swojego treningu w odpowiednim wątku. Po wstępnym treningu Avatar musi zgłosić się do szkółki Nomadów Powietrza, gdzie nauczy się podstawowych technik. Kolejnym etapem treningu jest walka z Mnichem Gyatso. Jeżeli młody Avatar zaimponuje swoją strategią i siłą ma możliwość wyboru dwóch innych technik z Chi Powietrza do rangi Komandora włącznie.
3. Kolejnym zadaniem jest opanowanie Chi Ziemi. W tym celu Avatar musi udać się do Ba Sing Se, aby móc uczyć się u króla Bumiego. Przez miesiąc musi opisywać każdy dzień swojego treningu w odpowiednim wątku. Po wstępnym treningu Avatar musi zgłosić się do szkółki Magów Ziemi, gdzie nauczy się podstawowych technik. Kolejnym etapem treningu jest walka z królem Bumim. Jeżeli młody Avatar zaimponuje swoją strategią i siłą ma możliwość wyboru dwóch innych technik z Magii Ziemi do rangi Komandora włącznie.
4. Następnym etapem treningu jest opanowanie Chi Ognia. W tym celu Avatar musi udać się na Wyspę Ember, aby móc uczyć się u Zuko. Przez kolejne dwa miesiące musi opisywać każdy dzień swojego treningu w odpowiednim wątku. Po wstępnym treningu Avatar musi zgłosić się do szkółki Narodu Ognia, gdzie nauczy się podstawowych technik. Kolejnym etapem treningu jest walka z Zuko. Jeżeli młody Avatar zaimponuje swoją strategią i siłą ma możliwość wyboru dwóch innych technik z Magii Ognia do rangi Komandora włącznie.
5. Odnalezienie Legendarnego Maga, który otworzy czakry Avatara i pomoże mu panować nad Stanem Avatara.
6. Ostatnim etapem jest wyruszenie w podróż po to, aby odnaleźć Władcę Ognia i móc go pokonać. Avatar przez około 100 postów będzie musiał przejść test siły, mądrości i sprytu. Po tym okresie w końcu będzie gotów na walkę o istnienie świata, gdyż w tym samym czasie do ziemi zbliży się kolejna kometa.

Zadania dla Avatara z Królewstwa Ziemi:
1. Avatar pochodzi z Królewstwa Ziemi, dlatego jest mistrzem w dziedzinie Chi Ziemi.
2. Jego pierwszym zadaniem jest opanowanie Chi Wody. W tym celu Avatar musi udać się do Stolicy Północnego Plemienia Wody, aby móc uczyć się u Mistrza Paku. Przez miesiąc musi opisywać każdy dzień swojego treningu w odpowiednim wątku. Po wstępnym treningu Avatar musi zgłosić się do szkółki Magów Wody, gdzie nauczy się podstawowych technik. Kolejnym etapem treningu jest walka z Mistrzem Paku. Jeżeli młody Avatar zaimponuje swoją strategią i siłą ma możliwość wyboru dwóch innych technik z Magii Wody do rangi Komandora włącznie.
3. Kolejnym zadaniem jest opanowanie Magii Powietrza. W tym celu musi udać się do Południowej Świątyni Powietrza, aby móc uczyć się u mnichów. Przez miesiąc musi opisywać każdy dzień swojego treningu w odpowiednim wątku. Po wstępnym treningu Avatar musi zgłosić się do szkółki Nomadów Powietrza, gdzie nauczy się podstawowych technik. Kolejnym etapem treningu jest walka z Mnichem Gyatso. Jeżeli młody Avatar zaimponuje swoją strategią i siłą ma możliwość wyboru dwóch innych technik z Chi Powietrza do rangi Komandora włącznie.
4. Następnym etapem treningu jest opanowanie Chi Ognia. W tym celu Avatar musi udać się na Wyspę Ember, aby móc uczyć się u Zuko. Przez kolejne dwa miesiące musi opisywać każdy dzień swojego treningu w odpowiednim wątku. Po wstępnym treningu Avatar musi zgłosić się do szkółki Narodu Ognia, gdzie nauczy się podstawowych technik. Kolejnym etapem treningu jest walka z Zuko. Jeżeli młody Avatar zaimponuje swoją strategią i siłą ma możliwość wyboru dwóch innych technik z Magii Ognia do rangi Komandora włącznie.
5. Odnalezienie Legendarnego Maga, który otworzy czakry Avatara i pomoże mu panować nad Stanem Avatara.
6. Ostatnim etapem jest wyruszenie w podróż po to, aby odnaleźć Władcę Ognia i móc go pokonać. Avatar przez około 100 postów będzie musiał przejść test siły, mądrości i sprytu. Po tym okresie w końcu będzie gotów na walkę o istnienie świata, gdyż w tym samym czasie do ziemi zbliży się kolejna kometa.

Zadania dla Avatara ze Świątyni Powietrza:
1. Avatar pochodzi ze Świątyni Powietrza, dlatego jest mistrzem w dziedzinie Chi Powietrza.
2. Jego pierwszym zadaniem jest opanowanie Chi Wody. W tym celu Avatar musi udać się do Stolicy Północnego Plemienia Wody, aby móc uczyć się u Mistrza Paku. Przez miesiąc musi opisywać każdy dzień swojego treningu w odpowiednim wątku. Po wstępnym treningu Avatar musi zgłosić się do szkółki Magów Wody, gdzie nauczy się podstawowych technik. Kolejnym etapem treningu jest walka z Mistrzem Paku. Jeżeli młody Avatar zaimponuje swoją strategią i siłą ma możliwość wyboru dwóch innych technik z Magii Wody do rangi Komandora włącznie.
3. Kolejnym zadaniem jest opanowanie Chi Ziemi. W tym celu Avatar musi udać się do Ba Sing Se, aby móc uczyć się u króla Bumiego. Przez miesiąc musi opisywać każdy dzień swojego treningu w odpowiednim wątku. Po wstępnym treningu Avatar musi zgłosić się do szkółki Magów Ziemi, gdzie nauczy się podstawowych technik. Kolejnym etapem treningu jest walka z królem Bumim. Jeżeli młody Avatar zaimponuje swoją strategią i siłą ma możliwość wyboru dwóch innych technik z Magii Ziemi do rangi Komandora włącznie.
4. Następnym etapem treningu jest opanowanie Chi Ognia. W tym celu Avatar musi udać się na Wyspę Ember, aby móc uczyć się u Zuko. Przez kolejne dwa miesiące musi opisywać każdy dzień swojego treningu w odpowiednim wątku. Po wstępnym treningu Avatar musi zgłosić się do szkółki Narodu Ognia, gdzie nauczy się podstawowych technik. Kolejnym etapem treningu jest walka z Zuko. Jeżeli młody Avatar zaimponuje swoją strategią i siłą ma możliwość wyboru dwóch innych technik z Magii Ognia do rangi Komandora włącznie.
5. Odnalezienie Legendarnego Maga, który otworzy czakry Avatara i pomoże mu panować nad Stanem Avatara.
6. Ostatnim etapem jest wyruszenie w podróż po to, aby odnaleźć Władcę Ognia i móc go pokonać. Avatar przez około 100 postów będzie musiał przejść test siły, mądrości i sprytu. Po tym okresie w końcu będzie gotów na walkę o istnienie świata, gdyż w tym samym czasie do ziemi zbliży się kolejna kometa.

Zadania dla Avatara z Narodu Ognia:
1. Avatar pochodzi z Narodu Ognia, dlatego jest mistrzem w dziedzinie Chi Ognia.
2. Jego pierwszym zadaniem jest opanowanie Magii Powietrza. W tym celu musi udać się do Południowej Świątyni Powietrza, aby móc uczyć się u mnichów. Przez miesiąc musi opisywać każdy dzień swojego treningu w odpowiednim wątku. Po wstępnym treningu Avatar musi zgłosić się do szkółki Nomadów Powietrza, gdzie nauczy się podstawowych technik. Kolejnym etapem treningu jest walka z Mnichem Gyatso. Jeżeli młody Avatar zaimponuje swoją strategią i siłą ma możliwość wyboru dwóch innych technik z Chi Powietrza do rangi Komandora włącznie.
3. Kolejnym zadaniem jest opanowanie Chi Ziemi. W tym celu Avatar musi udać się do Ba Sing Se, aby móc uczyć się u króla Bumiego. Przez miesiąc musi opisywać każdy dzień swojego treningu w odpowiednim wątku. Po wstępnym treningu Avatar musi zgłosić się do szkółki Magów Ziemi, gdzie nauczy się podstawowych technik. Kolejnym etapem treningu jest walka z królem Bumim. Jeżeli młody Avatar zaimponuje swoją strategią i siłą ma możliwość wyboru dwóch innych technik z Magii Ziemi do rangi Komandora włącznie.
4. Następnym etapem treningu jest opanowanie Chi Wody. W tym celu Avatar musi udać się do Stolicy Północnego Plemienia Wody, aby móc uczyć się u Mistrza Paku. Przez miesiąc musi opisywać każdy dzień swojego treningu w odpowiednim wątku. Po wstępnym treningu Avatar musi zgłosić się do szkółki Magów Wody, gdzie nauczy się podstawowych technik. Kolejnym etapem treningu jest walka z Mistrzem Paku. Jeżeli młody Avatar zaimponuje swoją strategią i siłą ma możliwość wyboru dwóch innych technik z Magii Wody do rangi Komandora włącznie.
5. Odnalezienie Legendarnego Maga, który otworzy czakry Avatara i pomoże mu panować nad Stanem Avatara.
6. Ostatnim etapem jest wyruszenie w podróż po to, aby odnaleźć Władcę Ognia i móc go pokonać. Avatar przez około 100 postów będzie musiał przejść test siły, mądrości i sprytu. Po tym okresie w końcu będzie gotów na walkę o istnienie świata, gdyż w tym samym czasie do ziemi zbliży się kolejna kometa.

Dla wszystkich Avatarów:
7. Kierowanie dalszym losem Królewstw w celu zjednoczenia lub kontynuacji wojen [zależy od Avatara]

Dodatkowe możliwości Avatara:
- możliwość wykupienia za Dodatkowe Punkty technik ze wszystkich Narodów
- możliwość posiadania jednej umiejętności - nie wliczając Stanu Avatara - ze swojego rodzinnego narodu
- możliwość darmowego przygarnięcia jakiegoś zwierzęcia z kliniki jako swojego zwierzaka przewodnika
- możliwość wykupienia domu w dziale Domy o połowę taniej
- możliwość stworzenia dodatkowej Własnej Techniki

Zasady Zdobycia Stanu Avatara:
- w początkowej fazie Avatar nie jest w stanie uaktywnić Stanu Avatara
- po opanowaniu 1 Chi  Avatar jest w stanie uaktywnić I Poziom Stanu Avatara
- po opanowaniu 2 Chi Avatar jest w stanie uaktywnić II Poziom Stanu Avatara
- po opanowaniu wszystkich żywiołów Avatar jest w stanie uaktywnić III Poziom Stanu Avatara


http://i300.photobucket.com/albums/nn25/rafael879/others/Elements20Mastered-1.gif
Uwaga
Szukam chętnych i aktywnych strażników [moderatorów], którzy ożywią to forum. Zgłaszajcie się na PW.

Offline

 

Administratorzy:

Baczus



Strażnicy:


Nasz Button:


Reklama:

Galactik Goal PBF



Najlepsze gry via www - rpg online!
Toplista-Gier
MMORPG Top50
Toplista gier PBF

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB 1.2.23
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi